CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 6 aprilie 2011

UNELE VORBE E MAI BINE SA NU LE AUZI


În urmă cu câteva zile am fost să ajut o femeie bătrână să-și facă cumpărăturile de la un supermarket. Mă înțelegeam tare greu cu dânsa pentru că aude foarte greu. Eu ziceam ceva dumneai auzea altceva. Cum zice proverbu: Surdu dacă nu le aude, le potrivește. Uneori cu greu mă abțineam să nu râd când vedeam cum le potrivește. Ajuns acasă mi-a mulțumit frumos și și-a cerut iertare că nu a putut comunica mai bine cu mine și mi-a spus “Câteodată e bine să nu auzi tot” Copiii acestei femeie i-au cumpărat un aparat auditiv, dar ea nu-l folosește pentru că nu vrea să audă tot.
Mi-am spus că mare dreptate are femeia aceasta. Din când în când e bine să nu auzi sau să treacă cuvintele (unele) pe lângă tine fără să le bagi prea mult în seamă. Cuvintele nu sunt un joc de artificii, ele sunt arme care pot ucide sau înălța, spunea Gabriel Ţepelea.
(poveste spusa de fratele Sali)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu