CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 9 aprilie 2011

PICIOARE CA ALE CERBOAICELOR...

"El imi face picioarele ca ale cerboaicelor si El ma asaza pe locurile mele cele inalte. "(2Sam.22:34)
"El imi face picioarele ca ale cerboaicelor si ma asaza pe inaltimile mele." (Ps.18:33)

Poate de multe ori drumurile si obstacolele pe care le intalnim ne fac sa ni se clatine piciorele si sa nu gasim putere sa le trecem, dar Cuvantul lui Dumnezeu ne invata ca prin  El  si picioarele noastre vor fi intarite. Am primit prin e-mail de la un prieten pozele de mai jos care mi-au adus in minte versetele de mai sus. Sunt placut surprinsa si uimita , si cred ca si voi veti fi la fel cum pot acestef iinte create de Dumnezeu sa se catare pe acest baraj. Si noi prin grija si puterea Lui vom putea sa fim intarit pe cararile vietii noastre....
-----------------------------------------------------------------------
Uita-te mai aproape la punctele de pe peretele acestui baraj din Italia. Este cu adevarat interesant !!!





Acesta este barajul Diga del Cingino din Italia.
Dar ia uita-te mai de aproape... Vezi "petele" de pe peretele barajului?
 




Ele sunt ibex si le place sa manance muschi si licheni si sa linga sarea de pe perete.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh, sa ai asa o dexteritate...De cate ori noi nu ne impiedicam de propriile noastre picioare?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu