CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 24 iunie 2012

CATE DIN PRODUSELE CE LE CUMARAM SUNT ORGANICE ?

Cate din produsele pe care le cumparam de la piata sunt organice? Ca cele din supermarket-uri ma indoiesc ca sunt organice. Am citit pe cateva bloguri ca ar exista si la noi ferme care produc produse organice .

Bine ar fi daca si la noi in Romania ar lua amploare aceste ferme care sa produca legume netratate cu pesticide si daca Guvrnul ar lua masuri de a interzice folosirea pesticidelor....

Inca o emisiune deosebita care trage un semnal de alarma de riscurile la care suntem expusi consumand alimente tratate cu pesticide. Dar totodata emisiunea da exemple de schimbari de mentalitati , atitudini prin crearea unor ferme organice.

Satyamev Jayate Episode on 24 June, 2012 Watch online in English Language
http://www.wikiindiaforums.com/2012/06/satyamev-jayate-episode-on-24-june-2012_24.html












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu