CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 4 iunie 2012

CE MAI PUTEM FACE CU O PORTOCALA

Bine de știut…

Ciudat... dar poate e adevărat ?!

Cum se poate elimina grăsimea cu o PORTOCALĂ, ca să SCADĂ COLESTEROLUL ?? Pentru cei care vor să încerce, iată o soluție la îndemână.

Dacă faci o mâncare gătită, un curcan la cuptor sau o friptură, urmează acest sfat : Pune o portocală bine spălată, cu coajă cu tot, în mâncarea respectivă sau în carnea la cuptor. Grăsimea se adună toată în portocală. Va fi suficient s-o tai, ca să ai confirmarea. Portocala nu va modifica deloc gustul mâncării, nici chiar friptura de la cuptor, ci va rezulta o mâncare gustoasă și ușoară !

Experimentează cu o bucată de cârnat sau salam : Pune apa la fiert, înțeapă salamul cu furculița, pune portocala în oală și apoi salamul... În 5 minute grăsimea va intra toată în portocală. Apoi, gustă cârnatul și vezi cu ce gust delicios va avea iar oala va fi fără grăsime !
(Preluat din "Buletinul surorilor")
Succes vă dorește Estera Mitrea, Ierusalim, Israel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu