CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 17 iunie 2012

UN LOC SPECIAL IN CARE IMI PLACE SA MERG -CASA DOMNULUI

Ma bucur cand mi se zice "Haidem la Casa Domnului!" (Ps.122:1)
Binecuvantat sa fie cel ce vine in Numele Domnului! Va binecuvantam din Casa Domnului. (Ps.118:26)
Domnul m-a mantuit! De aceea, in toate zilele vietii noastre vom suna din corzile instrumentelor noastre in Casa Domnului." (Isa.38:20)
Grup tineri BCB Providenta Bucuresti, Cânt aleluia Domnului (22.01.2012)
Grup tineri BCB Providenta Bucuresti, Mâna Lui cea tare (22.01.2012)

Multumesc Domnului pentru ca pe acesti minunati tineri ii pot auzi de atatea ori cantand in Casa Domnului. Cate binecuvantari ne da Domnul si cat de frumoasa e viata si usor de traversat  cand avem de infruntat greutati , stiindu-L alaturi de noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu