CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 21 mai 2011

MANA DOMNULUI TE POATE SCAPA

….aceiasi mana pe care Domnul Isus i-a intins-o lui Petru e intinsa pentru fiecare dintre noi…depinde de noi daca ne lasam ajutati…
Matei 14
24. In timpul acesta, corabia era invaluita de valuri in mijlocul marii; caci vantul era impotriva.
25. Cand se ingana ziua cu noaptea, Isus a venit la ei, umbland pe mare.
26. Cand L-au vazut ucenicii umbland pe mare, s-au inspaimantat si au zis: “Este o naluca!” Si, de frica, au tipat.
27. Isus le-a zis indata: “Indrazniti, Eu sunt; nu va temeti!”
28. “Doamne”, I-a raspuns Petru, “daca esti Tu, porunceste-mi sa vin la Tine pe ape.”
29. “Vino!”, i-a zis Isus. Petru s-a coborat din corabie si a inceput sa umble pe ape ca sa mearga la Isus.
30. Dar, cand a vazut ca vantul era tare, s-a temut; si, fiindca incepea sa se afunde, a strigat: “Doamne, scapa-ma!”
31. Indata, Isus a intins mana, l-a apucat si i-a zis: “Putin credinciosule, pentru ce te-ai indoit?”

Mareţul har m-a mântuit
Pe mine din păcat
Pierdut eram dar m-a găsit
De moarte m-a scăpat

Ref:
Haleluia m-a salvat, m-a scapat de moarte
Haleluia voi canta, neincetat

Măreţul har m-a învăţat
S-o rup cu orice rău
Ce scump mi-e azi
Tot harul dat
Trăiesc prin el mereu

Prin har ajunge-voi în cer
Cu slavă îmbrăcat
Şi voi slăvi in veşnicii
Pe Cel ce har mi-a dat
—————————————————–
Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me.
I once was lost but now am found,
Was blind, but now I see.

T’was Grace that taught my heart to fear.
And Grace, my fears relieved.
How precious did that Grace appear
The hour I first believed.

Through many dangers, toils and snares
I have already come;
‘Tis Grace that brought me safe thus far
and Grace will lead me home.

The Lord has promised good to me.
His word my hope secures.
He will my shield and portion be,
As long as life endures.

Yea, when this flesh and heart shall fail,
And mortal life shall cease,
I shall possess within the veil,
A life of joy and peace.

When we’ve been here ten thousand years
Bright shining as the sun.
We’ve no less days to sing God’s praise
Than when we’ve first begun.

Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me.
I once was lost but now am found,
Was blind, but now I see.


http://www.youtube.com/watch?v=WkQqaCHq7RQ&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu