CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (1)

If you never felt pain, Then how would you know that I am a Healer?

Daca niciodata nu ai fi simtit durere,
Atunci, cum ai stii ca EU sunt un Vindecator/Tamaduitor?
 
 
" Au ajuns la Ierihon. Si pe cand iesea Isus din Ierihon cu ucenicii Sai si cu o mare multime de oameni, fiul lui Timeu, Bartimeu, un cersetor orb, sedea jos langa drum si cerea de mila.
El a auzit ca trece Isus din Nazaret si a inceput sa strige: "Isuse, Fiul lui David, ai mila de mine!"
Multi il certau sa taca; dar el si mai tare striga: "Fiul lui David, ai mila de mine!"
Isus S-a oprit si a zis: "Chemati-l!" Au chemat pe orb si i-au zis: "Indrazneste, scoala-te, caci te cheama."
Orbul si-a aruncat haina; a sarit si a venit la Isus.
Isus a luat cuvantul si i-a zis: "Ce vrei sa-ti fac?" "Rabuni", I-a raspuns orbul, "sa capat vederea."
Si Isus i-a zis: "Du-te, credinta ta te-a mantuit." Indata orbul si-a capatat vederea si a mers pe drum dupa Isus." (Marcu 10:46...52)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu