CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (13)


If I never corrected you,
How would you know that I love you?Daca nu te-as fi corectat niciodata,
Cum ai fi stiut ca Eu te iubesc?

„S-a sculat de la masa, S-a dezbracat de hainele Lui, a luat un stergar si S-a incins cu el. Apoi a turnat apa intr-un lighean si a inceput sa spele picioarele ucenicilor si sa le stearga cu stergarul cu care era incins. A venit deci la Simon Petru. Si Petru I-a zis: "Doamne, Tu sa-mi speli mie picioarele?"

 Drept raspuns, Isus i-a zis: "Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar vei pricepe dupa aceea."

Petru I-a zis: "Niciodata nu-mi vei spala picioarele!" Isus i-a raspuns: "Daca nu te spal Eu, nu vei avea parte deloc cu Mine."

9. "Doamne", I-a zis Simon Petru, "nu numai picioarele, dar si mainile si capul!"

(Ioan 10: 2...9)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu