CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (5)


If you never made a mistake,
How would you know that I am a forgiver?Daca niciodata nu ai facut o greseala,
Cum vrei sa stii ca EU sunt un Iertator?
 
"si mai erau si niste femei care fusesera tamaduite de duhuri rele si de boli; Maria, zisa Magdalena, din care iesisera sapte draci, "(Luca 8:2)
 
3. Pe cand sedea Isus la masa, in Betania, in casa lui Simon, leprosul, a venit o femeie care avea un vas de alabastru cu mir de nard curat, foarte scump; si, dupa ce a spart vasul, a turnat mirul pe capul lui Isus.
"Unora dintre ei le-a fost necaz si ziceau: "Ce rost are risipa aceasta de mir?  Mirul acesta s-ar fi putut vinde cu mai mult de trei sute de lei si sa se dea saracilor." Si le era foarte necaz pe femeia aceea.
Dar Isus le-a zis: "Lasati-o in pace; de ce-i faceti suparare? Ea a facut un lucru frumos fata de Mine; caci pe saraci ii aveti totdeauna cu voi si le puteti face bine oricand voiti, dar pe Mine nu Ma aveti totdeauna.  Ea a facut ce a putut; Mi-a uns trupul mai dinainte, pentru ingropare. Adevarat va spun ca, oriunde va fi propovaduita Evanghelia aceasta, in toata lumea, se va istorisi si ce a facut femeia aceasta, spre pomenirea ei."(Marcu 14:3...9)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu