CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (7)

If you never were in trouble,
How would you know that I will come to your rescue?
Daca nu ai fi fost in primejdie niciodata,
Cum ai stii ca EU voi veni sa te salvez?


„ Cand se ingana ziua cu noaptea, Isus a venit la ei, umbland pe mare.

Cand L-au vazut ucenicii umbland pe mare, s-au inspaimantat si au zis: "Este o naluca!" Si, de frica, au tipat.

Isus le-a zis indata: "Indrazniti, Eu sunt; nu va temeti!"

 "Doamne", I-a raspuns Petru, "daca esti Tu, porunceste-mi sa vin la Tine pe ape."

"Vino!", i-a zis Isus. Petru s-a coborat din corabie si a inceput sa umble pe ape ca sa mearga la Isus.

 Dar, cand a vazut ca vantul era tare, s-a temut; si, fiindca incepea sa se afunde, a strigat: "Doamne, scapa-ma!"

 Indata, Isus a intins mana, l-a apucat si i-a zis: "Putin credinciosule, pentru ce te-ai indoit?"

Si dupa ce au intrat in corabie, a stat vantul.

Cei ce erau in corabie au venit de s-au inchinat inaintea lui Isus si I-au zis: "Cu adevarat, Tu esti Fiul lui Dumnezeu!" (Matei 14:25...33)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu