CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 9 octombrie 2010

DIN NOU DESPRE MAJORITATE...

Se pare ca acest concept de „majoritate” incepe sa ma streseze pe mine si pe altii din ce in ce mai mult. Fie bune fie rele daca spune majoritatea trebuie sa te supui. De cateva zile toamna cea rece s-a instalat incet dar sigur. Toamna e un timp capricios uneori poate fii insorita  plina de culoare si chiar calda, alteori poate fi mohorata, ploioasa si foarte friguroasa. Anul acesta avem parte de a doua varianta, asa ca am scos mai devreme hainele mai groase ne-am infofolit si parcurgem strazile de afara in graba cu gandul de a ajunge acasa sa ne incalzim un pic.
Eu stau la bloc. Regia de termoficare ,daca trei nopti la rand sunt temperaturi sub zece grade , incepe furnizarea caldurii in calorifere. Si asa a facut si anul acesta ca si in alti ani. Dar chiar aceasta „nu ma incalzeste cu nimic”. In fiecare an „majoritatea” locatorilor, pentru ca e scump costul caldurii, decide sa dea drumul la intai noiembrie ca sa facem economie. Iar primavara se opreste la intai aprilie.  Ce daca doi locatari mai in varsta stau „rebegiti” de frig, ce daca vecinul are copil mic, ce daca alta vecina e bolnava? Nu conteaza ,sa se descurce cum poate fiecare „majoritatea a decis”: sunteti in minoritate ce ne intereseaza pe noi daca va imbolnaviti?....



Asa ca pentru ca nu facem parte din majoritate ne-am adunat toata familia in sufragerie am dat drumul cu ceasul in mana la aerul conditionat sa nu cumva sa ne imbolnavim de la frig.










Bucataria e deasemenea locul unde cand se gateste ceva la cuptor  „navalim „ cu totii  si o ceasca de ceai si maine prajita cu unt sunt delicioase ....
Am scapat de „iubitul conducator” comunist care ne sfatuia sa facem economie si sa mai punem o haina pe noi si am dat peste maria sa „majoritatea” care ne da aceiasi replica. Daca „majoritatea” ar face niste calcule si ar vedea ca pana la urma mare economie nu se face caci multi care suporta se incalzesc cu gaze si nota de plata la gaza creste si aerul e viciat si organismul in timp se poate inbolnavi si medicamentele costa si ele de te „ustura” la buzunar, ar vedea ca mai bine ar da drumul la calorifere... Dar pentru ca e seara si soarele a apus iar eu am terminat ce aveam de spus e bine sa ma infasor in patura mai bine si sa ma gandesc la lucruri mai inaltatoare care sa ma ajute sa trec peste aceste ganduri, caci a incerca sa le indrept mi-ar da sezatia ca ma lupt cu morile de vant....Pana la urma Dumnezeu e cel ce ne va purta de grija si nu „majoritatea”.....

 “echipament avansat de climatizare a picioarelor”
Va doresc o noapte cat mai putin friguroasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu