CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 6 octombrie 2010

SA AVETI UN SOMN LINISTIT..

Profesorul meu meu muzica din liceu se numea Makarevici si era un om micut cu parul alb si cu un pic de chelie pe a carei fata era atata pace si liniste incat te umplea de respect. Orele sale erau minunate. Nu exista elev la orele sale indisciplinat sau care sa nu fie fascinat de incantatoarea armonie a sunetelor…..Deseori venea cu pic-up-ul si discuri in clasa si ascultam muzica clasica. El ne-a invatat sa ascultam si sa apreciem mari compozitori si sa avem o cultura muzicala… Mai apoi ma uitam la minunatele serate tv, realizate de  Iosif Sava cu multa placere.  Cand am avut copiii mici sa stiti ca deseori la culcare le cantam acest cantec de leagan pe care l-am invatat din liceu….Daca vaplacut cine stie poate il invatati si-l cantata si voi copiilor sau nepotilor….
CÂNTEC DE LEAGÃN DE  MOZART
Dormi nani, dormi puisor
Umbre se adunã-n pridvor
Si din grãdinã prin geam
Luna-ti zâmbeste pe-un ram
Iatã nu-i nimeni pe drum
Pãsãri si flori dorm acum
Si cât-un greier de dor
Dormi, nani, dormi, puisor
Usor
În somnul tãu ai deschis
Poarta de aur din vis
Din prag te cheamã-un pitic
Cu barba de borangic
Vrea sã-ti arate-un rãtoi
Trei ursuleti cu blãni moi
Si un motan vânãtor
Dormi, puiul mamei, usor
Usor, usor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu