CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 27 octombrie 2010

VERSETUL ZILEI

"A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit.Dar tuturor celor ce L-au primit, adica celor ce cred in Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu; nascuti nu din sange, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu. "(Ioan 1:11...13)

Un comentariu:

  1. LA MULTI ANI CARMEN!! Domnul sa te binecuvânteze! Sanatate si pace sa ai iar toate lucrurile frumoase sa se reverse asupra ta.
    Îţi dedic psalmul 139; 14-16.

    RăspundețiȘtergere