CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 2 octombrie 2010

VERSETUL ZILEI

"Dar Stefan, plin de Duhul Sfant, si-a pironit ochii spre cer, a vazut slava lui Dumnezeu, si pe Isus stand in picioare la dreapta lui Dumnezeu; (Fapt.7:55)
“Elisei s-a rugat si a zis: "Doamne, deschide-i ochii sa vada." Si Domnul a deschis ochii slujitorului, care a vazut muntele plin de cai si de care de foc imprejurul lui Elisei.” (2Reg.6:17)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu