CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 23 octombrie 2010

MARTURISIRE

 
Si eu imi doresc o viata de marturie. Domnunul sa ma ajute. Un tanar credincios de la noi din adunare, Sami, a spus asa frumos despre „zborul” credinciosului ca ar trebui sa fie ca a unei pasari; o aripa sa fie credinta si cealalta faptele. Si cum nu poate zbura doar cu o aripa deschisa trebuie sa le foloseasca pe amandoua. Sa nu uitam sa dam din amandoua aripile ca sa  inaitam in viata de credinta pe urmele Domnului nostru Isus, ca cei din jur sa poata sa vada vieti transformate de El. Doar marturisirea fara viata de marturie imi aduce aminte de cuvintele dure ale Domnului :
”Cei inchipuiti in samanta cazuta pe stanca sunt aceia care, cand aud Cuvantul, il primesc cu bucurie; dar n-au radacina, ci cred pana la o vreme, iar cand vine ispita, cad.” (Luc.8:13)
“Cine nu este cu Mine este impotriva Mea, si cine nu strange cu Mine risipeste. “(Mat.12:30)
“Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.”(Matei 7:21)
„Tu crezi ca Dumnezeu este unul si bine faci; dar si dracii cred… si se infioara!” (Iac.2:19
)

O cantare veche crestina vorbeste dorinta ,lupta si speranta celui ce doreste sa fie cu adevarat un urmas al Domnului Isus:
Spre cer încerc a mă sili,
Păşind mai sus din zi în zi;
Şi-n calea mea silindu-mă
Doamne mai sus ridică-mă.

Refren:
Doamne ridică-mă şi-oi sta
Prin credinţă pe calea Ta!
Spre loc mai 'nalt ajută-mă
Doamne, mai sus ridică-mă!

 Doresc să mă fereşti, Isus,
De îndoieli şi chin nespus.
Deşi acolo mulţi păşesc,
Eu un loc mai înalt doresc.

Doresc a fi în depărtări
Unde nu-s chinuri nici dureri;
Acolo unde cântă-n cor,
Sus, toată ceata sfinţilor.

Doresc a mă urca mai sus,
Ca să văd slava lui Isus!
Şi de aceea cer mereu
Ajută-mi, Isus, Domnul meu !

Un comentariu: