CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 17 martie 2011

CINE-MI DA ARIPI CA SA ZBOR ?


Preluat de pe blogul Convietuiri

Să mai vii !

***
Mai demult cineva îmi dădea dreptate doar pe jumătate, când afirmam răspicat că… pasărea trebuie să fie mereu liberă în zbor, altfel nu e pasăre adevărată. Acel cineva îmi spunea că, la un moment dat, pasărea oboseşte şi are nevoie de un cuib. De al său cuib. De unde să îşi ia odihna, liniştea, dragostea şi chiar să îşi încarce sufletul pentru o nouă zi în zbor. Cuibul e acel loc unde îmi doresc să revii. Să tot vii…
---------------------------------------- 
Mereu cautam altceva sa ne aduca mari satisfactii. O stare de nemultumire vine si se infiripeaza in noi dandu-ne un sentiment de insatisfactie. Nemultumirea e pacat si orice pacat ne intineaza si ne face sa ne pierdem pacea si bucuria. Daca am sti sa pretuim sa avem si sa ne bucuram de ce e in jurul nostru ,sa ne bucuram de frumusetea unor clipe inedite pe  care daca le-am privii cu atentie am realiza ca nu evenimentele mari de anvergura aduc cele mai mari bucurii ci cele mici si marunte care ne pot inveseli mult mai mult. Sa privesti o floare,un copil , un porumbel, o mama , un sot ,o bunica …Doar sa iti intorci privire si sa percepi  si sa intelegi cat de minunat poate fi clipa pe pamant daca vei privi din o cu totul alta perspectiva decat cea a nemultumirii... Poti sa te simti usor si poti sa zbori mai sus de nori cu pace  si bucurie in inima...
Dar ce sa fac daca nu pot sa privesca si sa gandesc asa? E un singur raspuns si acesta e : Domnul Isus. Prin El poti sa fi eliberat si schimbat . Doar atunci poti sa gasesti bucurie,pace , speranta, mangaiere si bucurie in orice imprejurare .... Cine face pasarea sa zboare? Cine ne invata pe noi ca sa zburam? Cine aratadrumulspre cuib pasarei? Cine ne arata noua drumul spre Imaratia cereasca? Cine poarta de grija pasarei? Cine ne poarta noua de grija? E un singur raspuns: Domnul Isus.
CINE-MI DA ARIPI CA SA SBOR ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu