CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 9 martie 2011

ITI STI APRECIA MAMA ?

Postarea de mai jos este preluata de pe blogul Ambasadorul si apartine pastorului Adrian Condrea. E un elogiu asa de frumos adus mamei incat am simtit nevoia sa l impartasesc si altora ca sa se poata bucura de astfel de aprecieri. Pentru toate mamele ce poposesc pe aici le doresc ca Domnul Isus sa le binecuvanteze si sa le dea mult har , rbdare, pace si bucurie.

 Mama

Mama este cea care poartă în pântec copilul și apoi cu durere și emoții dă naștere acelei mici și catifelate ființe. Odată cu bucuria, vine și responsabilitatea de a modela caracterul viitorului bărbat sau femeie.
Este o veche zicătoare ” mâna care împinge leagănul, guvernează lumea”. Orice copil este reflexul mamei. “Cum e mama așa e și fata” și putem adăuga fără nici o problemă: “așa și fiul”. O mamă trebuie să trăiască ceea ce vrea să-l învețe pe copilul ei.
Nu poate să-l învețe să fie cinstit, dacă ea umblă cu jumătăți de măsură. Nu poate să-l învețe să spună adevărul, dacă ea îi promite ceva și apoi nu se ține de cuvânt. Nu poate să-l învețe să fie amabil, dacă ea este aspră și obraznică. Nu poate să-l învețe să-și țină firea, dacă ea se enervează din orice. Nu poate să-l ducă la Isus, dacă ea nu este o adevărată urmașă a Domnului Isus.
O mamă spunea odată ficei ei: “Nu uita, draga mea, când vei fi în lume, toți mă vor judeca după purtarea pe care o vei avea tu”.
Multe femei ar da tot ce au pentru a le întoarce pe mamele lor înapoi pe pământ pentru a-și cere iertare de toate cuvintele, necazurile și faptele care au rănit inima de mamă.
Socrate dădea un sfat fetelor: “Purtați-vă cu mama voastră, așa cum ați dori ca și copiii voștri să se poarte cu voi.”
Dacă încă mai ai o mamă, mergi și uită-te în ochii ei și las-o să audă că o iubești și mulțumește-i pentru tot ce a făcut și face pentru tine.
Pentru mama mea care este acum la 600 km depărtare de mine, o dedicație muzicală:
Mama, te iubesc și îți mulțumesc!

Un comentariu:

  1. De multe ori se spune :"numai cand pierzi ceva apreciezi ce ai pierdut...."
    La mama lucrurile nu stau asa ...
    pe mama o apreciezi si in viata

    RăspundețiȘtergere