CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 29 martie 2011

VERSETELE ZILEI

Foto Adrian
"Si nu vor suferi de sete in pustiurile in care-i va duce: ci va face sa curga pentru ei apa din stanca, va despica stanca, si va curge apa." (Isa.48:21)

FotoCristi Davidovici



"Ci dreptatea sa curga ca o apa curgatoare, si neprihanirea, ca un parau care nu seaca niciodata! "(Amos.5:24)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu