CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 24 noiembrie 2010

AI ZAMBIT CUIVA AZI?

Am citit intr-o carte despre o interpretare interesanta a “spalarii picioarelor”. Autorul relata ca “spalarea picioarelor” poate avea urmatorul inteles: Se prea poate sa ai o zi teribil de apasatoare si grea si te simti coplesita de “praful”lumii acesteia, si la un moment dat te intalnesti cu o sora sau un frate si zambind iti spune pace, si uneori poate iti adreseaza cateva cuvinte. Dintr-o data parca oboseala, intristarea si apasarea dispar si te simti mai bine. E un alt fel de “spalare a picioarelor” de stressul acestei lumi din ce in ce mai obositoare si apasatoare. Dar Dumnezeu alege surori sau frati care sa ne invioreze si sa ne aminteasca ca El ne iubeste si ca ii pasa de noi. Alteori ne foloseste pe noi pentru altii. Cam asa percep si eu la nivel de inima si minte oridecate ori Domnul se foloseste de cineva sa ma mangaie intr-un fel sau altul. Si ma rog ca Domnul sa ma indrume si pe mine sa pot face si eu acelasi lucru pentru altii. E bine daca simtim indemnul sa scriem ceva de folos, sa spunem ceva incurajator,sa facem ceva bun , sau pur si simplu sa zambim cuiva sa o facem din toata inima. Cine stie ce suflet are nevoie sa-i fie “spalate picioarele”?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu