CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 16 noiembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"O privire prietenoasa inveseleste inima, o veste buna intareste oasele. -" (Prov.15:30)
"Cand sunt placute Domnului caile cuiva, ii face prieteni chiar si pe vrajmasii lui." - (Prov.16:7)
"Cuvintele prietenoase sunt ca un fagure de miere, dulci pentru suflet si sanatoase pentru oase." - (Prov.16:24)
"Prietenul adevarat iubeste oricand, si in nenorocire ajunge ca un frate. "- (Prov.17:17)
"Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu. "(Ioan.15:14)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu