CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 2 noiembrie 2010

NU SUNTEM ULTIMII IN TOP LA CIVILIZATIE

In seara aceasta am vorbit cu o prietena la telefon a carei fetita a fost invitata intr-un schimb cultural in Sicilia timp de trei saptamani. Impresiile ei despre acele locuri au fost positive , dar nivelul de civilizatie a locuitorilor a spus ca lasa mult de dorit . Intrebata cum i-a placut ea a tinut sa precizeze: "cine zice ca Romania e o tara frumoasa dar pacat ca e locuita inseamna ca nu a fost in Sicilia". Asta pentru cei care credeati ca ne aflam pe ultimul loc in “top” cand e vorba de needucati…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu