CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

INVIDIA TE LASA FARA PENE...

Se spune că un vultur era invidios pe un alt vultur. Ca să-i facă rău, într-o zi, văzând pe un vânător cu arcul, i-a zis: “Aș dori, dacă poți să dobori la pământ pe acel vultur”. Vânătorul i-a răspuns că l-ar doborâ dacă ar avea niște pene pe care să le pună în arcul său. Atunci vulturul și-a smuls o pană din aripă și i-a dat-o. Vânătorul a tras cu arcul dar nu l-a nimerit pentru că vulturul zbura prea sus. Vulturul gelos a continuat să tot smulgă pene până când a pierdut așa de multe, încât nu a mai putut zbura. Vânătorul s-a întors spre el și l-a ucis.

(preluatade pe blogul Ambasadorul)

Cine sapa groapa altuia cade singur in ea...

Cine face rău altora, se pedepseşte singur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu