CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 6 ianuarie 2011

UN SAMARITEAN ....BULGAR...

"Aduceţi însă la casa vistieriei toate zeciuielile... puneţi-Mă astfel la încercare, zice Domnul oştirilor, şi veţi vedea dacă nu vă voi deschide zăgazurile cerurilor, şi dacă nu voi turna peste voi belşug de binecuvântare." (Maleahi 3:10).
 El spune, "Puneţi-Mă la încercare" şi veţi vedea dacă nu "voi turna peste voi belşug de binecuvântare" prea mare ca s-o primiţi. Este singura dată în Biblie când Dumnezeu face o astfel de propunere. El spune: "Încearcă. Va merge. Îţi promit." Sute de mii credincioşi care dau zecime din lumea întreagă pot da mărturie bucuroşi despre adevărul promisiunii lui Dumnezeu privind zecimea. Ei au învăţat toţi adevărul cuvintelor: "Nu poţi să-I dai lui Dumnezeu mai mult decât primeşti."
Un om echilibrat este cel ce ştie să ofere, să dea şi în aceeaşi măsură să primească cu smerenie şi să folosească ceea ce a primit într-un duh de mulţumire, dar şi cu dorinţa de face parte şi altora de ceea ce a primit şi a pune în slujba Domnului.
Noi primim daruri zi de zi unele materiale altele spirituale . Oare stim la randul nostru sa oferim si celor din jur?

Un frate din Bulgaria a carui nume nici macar nu il cunosc s-a hotarat sa fie si el parte din bucuria ce o poate oferi Dumnezeu prin el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu