CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 14 ianuarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Domnul este bun; El este un loc de scapare in ziua necazului; si cunoaste pe cei ce se incred in El. "(Naum.1:7)
"Sa te asculte Domnul in ziua necazului, sa te ocroteasca Numele Dumnezeului lui Iacov," (Ps.20:1)
"Caci El ma va ocroti in coliba Lui, in ziua necazului, ma va ascunde sub acoperisul cortului Lui si ma va inalta pe o stanca". (Ps.27:5)
"Cheama-Ma in ziua necazului, si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi! "(Ps.50:15)
"Dar eu voi canta puterea Ta; dis-de-dimineata voi lauda bunatatea Ta. Caci Tu esti un turn de scapare pentru mine, un loc de adapost in ziua necazului meu." (Ps.59:16)
"In ziua necazului meu, caut pe Domnul; noaptea, mainile imi stau intinse fara curmare; sufletul meu nu vrea nicio mangaiere. "(Ps.77:2)
"Te chem in ziua necazului meu, caci m-asculti." (Ps.86:7)
"Nu-mi ascunde fata Ta in ziua necazului meu! Pleaca-Ti urechea spre mine, cand strig! Asculta-ma degraba!" (Ps.102:2)
"Daca slabesti in ziua necazului, mica iti este puterea. "- (Prov.24:10)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu