CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

O URARE MAI DEOSEBITA

Foto realizata Cristi Davidovici
Am vrut sa scriu o urare mai deosebita, dar pana sa gandesc una am gasit pe blogul "Ambasadorul" a fratelui Adrian Condrea o urare speciala inspirata de Cuvantul lui Dumnezeu. Sunt convinsa ca o sa va placa., si sper sa fie de bun augur pentru anul care tocmai a inceput si cu siguranta ne va fi de folos....
Indiferent de timpuri sa nu ne pierdem nadejdea si sa fim convinsi ca urmandu-L pe Domnul Isus vom putea "calatorii" in siguranta si vom avea pace in inima si putere sa trecem peste problemele cu care ne confruntam...
http://ambasadorul.wordpress.com/2010/12/31/urarea-mea-pentru-voi-3/

Un comentariu:

  1. Ne bucuram ca apreciati frumusetile imortalizate de noi :) (am vazut si de pe blogul lui Dan Suciu cateva frumuseti aici)

    Cum se spunea, "ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place" :)

    RăspundețiȘtergere