CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 6 februarie 2011

CINCI MINUTE!

Intr-o zi in parc o femeie s-a asezat langa un barbat pe o banca langa locul de joaca. "Acela este fiul meu", a spus aceasta, aratand catre un baietel in pulover rosu care tocmai aluneca pe tobogan. "Este un baiat foarte dragut", a raspuns barbatul. "Acela in pulover albastru care se da in leagan este fiul meu." Apoi, privind la ceas, si-a chemat fiul. "Ce spui daca mergem, Todd?" Insa Todd a raspuns rugator, "Inca cinci minute, tati. Te rog! Inca cinci minute!"
Barbatul a acceptat iar Todd a continuat sa se dea in leagan dupa placearea inimii. Minutele au trecut si tatal s-a ridicat si si-a chemat inca o data fiul. "Este timpul sa mergem. Todd iar s-a rugat de tatal sau " Inca cinci minute, tati. Inca cinci minute." Barbatul a zambit si s-a asezat din nou.
"Dar tu chiar esti un tata rabdator" a spus femeia.
Barbatul a zambit si apoi a zis, " Fiul meu mai mare, Tommy a fost ucis de un sofer de camion beat anul trecut in timp ce mergea cu bicicleta. Nu am petrecut mult timp cu Tommy si acum as da orice pentru inca cinci minute cu el. Am jurat sa nu fac aceeasi greseala cu Todd. El crede ca mai are cinci minute pentru a se da in leagan. Adevarul este ca eu primesc inca cinci minute sa ma uit la el cum se joaca."
Viata presupune stabilirea unor prioritati. Care sunt prioritatile tale? Acorda persoanelor pe care le iubesti inca cinci minute din timpul tau astazi.
Autor necunoscut

poveste sugerata de Rodica Botan( preluat de pe blogul Te priveste")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu