CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 4 februarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Fa-mi dreptate, Doamne, caci umblu in nevinovatie si ma incred in Domnul fara sovaire. "(Ps.26:1)
"Trezeste-Te si scoala-Te sa-mi faci dreptate! Dumnezeule si Doamne, apara-mi pricina!" (Ps.35:23)
"Fa-mi dreptate, Dumnezeule, apara-mi pricina impotriva unui neam nemilos! Izbaveste-ma de oamenii plini de viclesug si de faradelege!" (Ps.43:1)
"Domnul face dreptate si judecata tuturor celor asupriti." (Ps.103:6)
"El face dreptate celor asupriti; da paine celor flamanzi: Domnul izbaveste pe prinsii de razboi; "(Ps.146:7)
"Deschide-ti gura, judeca cu dreptate si apara pe cel nenorocit si pe cel lipsit." (Prov.31:9)
"Doamne, ai vazut apasarea mea: fa-mi dreptate." (Pling.3:59)
"Si Dumnezeu nu va face dreptate alesilor Lui care striga zi si noapte catre El, macar ca zaboveste fata de ei? "(Luc.18:7)
"Va spun ca le va face dreptate in curand. Dar cand va veni Fiul omului, va gasi El credinta pe pamant?" (Luc.18:8)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu