CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 14 februarie 2011

DE ZIUA INDRAGOSTITILOR. 2...

Planteaza un cuvant de iubire adanc in inima unui om. Hraneste-l cu un zambet si o rugaciune si priveste ce se intampla. - Max Lucado
 Ishq Hua - Aaja Nachle

Un comentariu:

  1. ziua indragostitilor am petrecut-o in pacat.
    sotul a adus flori iar eu le-am primit.
    am facut eu pacat crestinesc iar el musulman.
    iadul ne va manca pe amandoi si daca nu ne caim poate si mai rau....

    RăspundețiȘtergere