CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 25 februarie 2011

VERSETELE ZILEI


"Cuvintele clevetitorului sunt ca niste prajituri, aluneca pana in fundul maruntaielor." (Prov.26:22)

"Daca crede cineva ca este religios, si nu-si infraneaza limba, ci isi insala inima, religia unui astfel de om este zadarnica. "(Iac.1:26)
 "Tot asa si limba este un mic madular, si se faleste cu lucruri mari. Iata, un foc mic ce padure mare aprinde! "(Iac.3:5)
  "Limba este si ea un foc, este o lume de nelegiuiri. Ea este aceea dintre madularele noastre care intineaza tot trupul si aprinde roata vietii, cand este aprinsa de focul gheenei. "(Iac.3:6)
 "dar limba niciun om n-o poate imblanzi. Ea este un rau care nu se poate infrana, este plina de o otrava de moarte". (Iac.3:8)
 
"Caci cine iubeste viata si vrea sa vada zile bune sa-si infraneze limba de la rau si buzele de la cuvinte inselatoare, "(1Pet.3:10)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu