CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 11 februarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Ce frumoasa esti, iubito, uite ce frumoasa esti cu ochii tai de porumbita! " (Cint.1:15)
"Porumbita din crapaturile stancii, ascunsa in scobiturile prapastiilor, arata-mi fata ta si fa-ma sa-ti aud glasul! Caci glasul tau este dulce, si fata ta, placuta." (Cint.2:14)
"Ce frumoasa esti, iubito, ce frumoasa esti! Ochii tai sunt ochi de porumbita, sub marama ta. Parul tau este ca o turma de capre poposita pe coama muntelui Galaad. "(Cint.4:1)
"dar numai una singura este porumbita mea, neprihanita mea; ea este singura la mama sa, cea mai aleasa a celei ce a nascut-o. Fetele o vad si o numesc fericita; imparatesele si tiitoarele de asemenea o lauda. " (Cint.6:9)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu