CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 10 noiembrie 2010

CUM NE ORIENTAM....

Dintre sporturile pe care am putut sa le practic si care chiar mi-a placut si daca as avea timp l-as mai practica, dar nu la stil de performanta este orientarea turistica. Este un sport frumos in mijlocul naturii care iti ofera satisfactii deosebite. Poti vedea multe locuri frumoase, faci miscare, inveti sa te orientezi in spatiu  si te ajuta sa gandesti rapid , sa iei decizii in fucnctie de circumstantele date. Avand busola, harta si  traseul ce trebuie sa il parcurgi poti folosi in functie de posibilitati alergatul pe poteci sau mersul pe viza. Chiar daca nu am reusit sa obtin performante prea grozave, totdeauna un concurs la orientare iti aduce satisfactii immense. La prima vedere totul pare usor caci nu e greu sa inveti sa citesti o harta si sa te orientezi cu busola, totusi in conditii de efort prelungit constati ca reactiile mintii sunt mult mai lente si e bine sa aplici ce ai invatat cu mare atentie. Concurentii sunt si ei in mare graba si nu au timp sa-ti explice. Asa ca harta, busola si atentia sunt cele care  te ajuta sa nu te ratacestii . Am fost si am alergat prin padurile din jurul Plopeniului, in padurea Trivale, in zona Predealului, Busteniului, in padurea Baneasa, in Poiana Brasov. Vreau sa spun ca, cu aceste ocazii am putut sa descopar locuri de o frumusete deosebita care altfel nu as fi avut cum sa le vad. Imi amintesc ca uneori nu reuseam sa gasesc toate “posturile “ marcate pe harta, alteori reuseam sa le gasesc pe toate. Odata la Poiana Brasov aveam multe “posture” si m-am ambitionat cu inca cativa concurenti sa le facem pe toate si am ajuns cu o ora mai tarziu la finis. Pana am avut primul copil am mers si am practicat de placere acest sport frumos. Apoi indatoririle de mama au fost prioritare astfel orientarea a ramas in urma si in amintirile mele.

Dealungul timpului de multe ori in calatoria mea prin aceasta lume imi amintesc de acest sport.Compar de multe ori  mersul nostru pe drumul vietii noastre de crestin ca cel de la orientare. Harta noastra, care este traesul pe care trebuie sa-l parcurgem, este Biblia, iar busola noastra este Domnul Isus care ne calauzeste prin Duhul Sfant. Asa cum la orientare trbuie sa te uiti bine pe harta si sa consulti busola, tot asa ca si calatori crestini trebuie sa citim bine Biblia si sa cerem Domnului calauzire sa stim bine in ce directie ne indreptam. De multe ori ,ca si la orientare, obosim si de multe ori deviem de la traseu, dar cand ne dam seama revenim la aceiasi surse ca sa fim iar pe drumul bun. Ca si crestini ni se intampla aceslasi lucruri dar slava Domnului ca revenind la Biblie si la partasia cu Domnul gasim iarasi drumul cel bun. Sa cerem Domnului Isus sa ne calauzeasca in continuare sis a invatam sip e copiii nostrii sa se apropie de El ca la randul lor sa aiba acelasi Pastor bun care sa le indrepte pasii pe cararile vietii. SiCuvantul lui Dumnezeu ne invata sa alergam pana la final , pana la capat de drum unde ne asteapta rasplata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu