CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 28 noiembrie 2010

INOCENTA DE COPIL...

Tinerii de la noi din biserica au fost plecati cu ceva vreme in urma in Republica Modova si ne-au povestit cat de minunat a fost. Una dintre intamplarile povestite m-a facut sa zambesc gandindu-ma la inocenta copiilor. Fratele povestea ca la un moment dat vorbea unor copii de mai multe varste. Toti cu ochii atintiti spre el ascultau despre cum a hotarat Dumnezeu sa trimita pe Fiul Sau pe pamant ca oamenii sa fie salvati. Fratele i-a intrebat daca stiu cum a ajuns Domnul Isus pe pamant. Timizi fiind nu indrazneau sa vorbeasca. La un moment dat un pusti cu parul balai mai micut s-a ridicat si sigur pe el a spus:” eu stiu cum o ajuns Domnul Isus pe pamant. El o ajuns cu ghine!” …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu