CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 3 noiembrie 2010

DIN PRINCIPIU...E AL MEU

http://rodicabotan.blogspot.com/2010/11/din-principiu.html

Azi am citit postarea de mai sus a prietenei mele Rodica si subiectul : "e al meu", "din principiu" m-a starnit sa reflectez asupra lui. Intr-adevar ar trebui sa ne gandim: Ce e al nostru din tot ce avem noi aicea pe pamant? ...cu ce am venit pe lumea asta? si cu ce plecam din lumea asta? caci nu luam nimic de aici. Am iesit goi din pantecele mamei noastre si tot asa plecam. Si daca ce avem vremelnic, este ceea ce primim prin indurarea lui Dumnezeu, de ce ne laudam ca sunt ale noastre oare? ... vanitate... am citit ca mandria merge inaintea caderii...si daca suntem sinceri cu noi insine trebuie sa recunoastem ca asa este.
In vara aceasta mergand pe marginea soselei am intalnit un corcodus in cale care avea o parte din crengi aplecate peste gardul proprietarului. Pentru ca Domnul a binecuvantat acest corcodus era atat de plin de fructe incat multe cazusera pe jos. m-am amplecat si am cules cateva de pofta impartindu-le cu ceilalti tovarasi de drum. Proprietara vremelnica a corcodusului de undeva din curte mai de departe ne-a vazut , sa apropiat si  ne-a spus ca putem culege ca nu ne sfadeste. I-am multumit spunandu-i sa o rasplateasca Domnul Isus. Dar in urmatoarea clipa, am ramas socati, s-a intors cu spatele si a plecat fara sa mai spuna un cuvant. Abia atunci am realizat ca o spusese cu ironie. Stiu ca am mai povestit, dar nu pot sa nu-mi aduc aminte de bunica care ne sfadea daca culegeam toate fructele din pomi, zicea ea sa lasam si pentru pasarile cerului. Bunicii mei au fost oameni cu resurse materiale modeste, dar niciodata nu am auzit-o pe bunica sa se supere daca cineva lua un fruct din pom , nu numai de pe jos. Inca bunica mea gasea sa dea si altora in nevoi cate ceva. Domnul Isus sa ne curateasca inima de mandrie si ori ce urma de egoism.
“Inainte de pieire, inima omului se ingamfa, dar smerenia merge inaintea slavei.” - (Prov.18:12)
“Inima este nespus de inselatoare si de deznadajduit de rea; cine poate s-o cunoasca?” (Ier.17:9)
“Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea, daca si-ar pierde sufletul? Sau ce ar da un om in schimb pentru sufletul sau? “(Mat.16:26)
“Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea, daca s-ar prapadi sau s-ar pierde pe sine insusi?” (Luc.9:25)

Un comentariu: