CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 2 noiembrie 2010

OARE MERITA SA TE DESCURCI MINTIND?...CU SIGURANTA NU !

Daca minti te poti astepta sa fi mintit...si nu merita ...

Am auzit mai de mult o poveste , daca memoria nu ma inseala spusa de Iosif Ton, despre un copil care fregventa scoala duminicala. Plecand cu parintii cu masina, acestia i-au spus ca in cazul in care il intreaba controlorul sa spuna cati ani are sa minta ca are sub sapte ani caci biletul costa cinci dolari. Si acest copil le-a spus parintilor ca pentru cinci dolari el nu se duce in iad.
Imi mai aduc aminte de o mica ghicitoare; cate bomboane poti manca pe stomacul gol? Una desigur pentru ca apoi stomacul nu mai e gol.  Si cate pacate trebuie sa faci ca sa fi considerat pacatos? Unul desigur e de ajuns ca sa nu mai fi fara pacat.
Povestea amuzanta de mai jos  este o imagine a lumii in care traim si unde minciuna si incorectitudinea sunt la ele acasa .Totodata ne arata ca daca intram in joc ajungem si noi ca cei pe care ii dezaprobam...

(preluata de pe blogul "Pe Ginduri" traducerea Rodica Botan)

CUM SA CHEMI POLITIA CIND ESTI IN VIRSTA SI NU POTI SA TE MAI MISTI DESTUL DE REPEDE!!!
George Phillips, un batrinel din Meridian, Mississippi, se pregatea de culcare cind sotia lui i-a spus ca a uitat lumina aprinsa la debaraua de afara unde tineau lucrurile de gradinarit, si care se putea vedea prin fereastra de la dormitor. George, deschise usa din spate sa mearga sa inchida lumina, dar vazu ca inauntru erau oameni care furau din lucrurile lui.
Chema imediat la politie, dar cei de acolo l-au intrebat...
-Sint hotii in casa ta?
-Nu, raspunse el, dar niste oameni au spart usa la debara si imi fura lucrurile de acolo...
Dar persoana de la receptia politiei ii raspunse...
-Toate patrulele sint ocupate...Incuie-ti usa la casa si cineva te va asista mai tirziu cind o sa fie mai liberi...
-Ok...zise George...si puse telefonul in furca si numara pina la 30 in gind...apoi chema din nou politia...
-Hello...zise el...numai ce v-am chemat citeva secunde inainte...pentruca erau niste oameni in debaraua mea si furau din lucrurile mele. Nu va mai ingrijorati de ei...ca i-am puscat. Si inchise telefonul...
In decurs de 5 minute, sase masini de politie, un SWAT team, un helicopter, 2 masini de pompieri , un paramedic si o ambulanta s-au oprit in fata casei lui Phillips si prinse hotii...
Unul dintre politai il intreba pe George...
-Ai zis ca i-ai impuscat?!
-Si voi ati zis ca toata lumea e ocupata si n-aveti pe cine sa trimiteti!!!

(Povestea este adevarata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu