CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 1 noiembrie 2010

SA CERCETAM PE ORFANI....


“Religiunea curate si neantinata, inaintea lui Dumnezeu, este sa cercetam pe orfani…”(Iacov 1:27)
Tinerii din biserica , pe care o  frecventez de ceva vreme, sunt cu totul deosebiti. Multi dintre ei cand ne intalnim sunt plini de bucurie. E o placere sa schimbi cateva cuvinte cu multi dintre ei. Mi-ar place ca si copiii mei sa devina ca ei cat de curand....  Ei au diverse activitati .  Azi vreau sa o mentionez  pe cea de a face vizite  la Casa de adapost – de zi si de noapte- aflata in cartierul  Ferentari. Tinerii sunt incantati sa slujeasca pentru copiii ce au atata nevoie de dragoste si caldura sufleteasca din partea noastra a tuturor.  Ei fac jocuri, lucru manual, cantece pe placul copiilor. Sustinuti in rugaciune si material de biserica tinerii pot revarsa dragostea si bucuria lor  in inimile acestor micutii care au atata nevoie de asa ceva. In vreme ce tinerii din ziua de azi isi folosesc timpul pentru discoteci si lucruri inutile, acesti tineri luminati de Duhul lui Dumnezeu au inteles sa jertfeasca din timpul lor si sa daruiasca celor din jur bucurie. Domnul Isus sa-i rasplateasca si sa-i tina pe bratul Lui ocrotitor, si sa le pazeasca inimile si mintile de ispitele lumii acesteia.
Va redau mai jos cateva poze de la una dintre vizitele lor acolo.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu