CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 16 noiembrie 2010

PRIETENIE

" Friendship is always a sweet responsibility,        
   never an pportunity."                                                 
                                         - Kahlil Gibran -  

De mult ori nu stim sa-i apreciem pe cei din jurul nostru, si pentru ca sunt deosebiti de noi,  atenti la ce “zice lume”, ii ocolim cand au nevoie atat de mult de prietenia noastra, de ajutorul nostru. Imi plac fabulele. Ele satirizeaza anumite moravuri si deprinderi, folosind procedeul personificarii animalelor. Povestea de mai jos e o fabula, care foloseste realitatea prieteniei din lumea celor ce nu cuvanta pentru a arata ca prietenia ar trebuie sa dainuie in timp…
Videoclipul de mai jos, primit de la un suflet sensibil, ar putea fi un prilej bun sa ne intrebam daca noi am fi capabil de o prietenie sincera indiferent de circumstante….
Un film de o gingasie deosebita       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu