CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 29 noiembrie 2010

LECTII CU OBIECTE - 1 -TU TREBUIE SA AI VIATA!

Pentru ca mie mi-au fost de folos, mie in primul rand  si apoi in a axplica copiilor mei unele lucruri legate de Cuvantul lui Dumnezeu, am sa redau din cartea “Lectii cu obiecte”, editura Samuel, cate o istorioara pentru copiii ce pot citi  dar si pentru parintii ce vor sa explice copiilor unele lucruri pe intelesul lor. Dar pana la copii, in primul rand ne sunt noua de folos celor mari de multe ori…
Tu trebuie sa ai viata!/Lectii cu obiecte 1
Obiect  :  O manusa
Verset biblic : “Cine are pe Fiul,are viata; cine nu are pe Fiul, nu are viata” (1Ioan 5:12)
Iata, am aici o manusa frumoasa. E absolut noua si este facuta dintr-o pile buna; pe desupra are si o culoare frumoasa. Cred ca manusa ne va fi de folos. Avem azi atatea de facut si manusa ne va ajuta. Sa incercam sa vedem ce poate face o manusa.
“Manusa fi buna si du cartile astea dincolo!” Dar manusa nu ma asculta. Ea sta linistita aici pe masa. Ea sta linistita aici pe masa si nici macar nu se misca. Sa mai incercam o data. “Draga manusa, te rog deschide geamul acela, caci e tare cald!”
Din nou aceiasi situatie – manusa nu se misca sau poate manusa se asteapta sa o iau cu forta. Poate manusa e lenesa sau poate nu aude bine. “Manusa, te rog, nu m-as fi asteptat de la tine sa-mi faci una ca asta. Ce s-a intamplat cu tine? Scoala-te si da mana macar cu copilul acesta care sta inaintea ta! Fa lucrul acesta acum! Fi ascultatoare chiar acum imediat!”
Dar nimic nu ajuta manusa ramane nemiscata. De ce? De ce nu executa ce i-am poruncit? (Lasati sa raspunda copiii)…Da, tu ai dreptate, manusa nu face nimic , fiindca nu are viata. Nu-I asa ca ea nu poate face nimic? Ce trebuie sa fac cu manusa ca sa-mi fie folositoare? (Lasati dinou copiii sa raspunda)…Adevarat! Eu trebuie sa imi pun manusa. Eu trebuie sa dau manusii viata mea. (Puneti manusa). Ati vazut ce s-a intamplat? Eu am introdus mana in manusa. Acum manusa are viata. (Luati cu mana imbracata cartile si le distribuiti, deschide-ti fereastra si faceti si alte lucrari) Acum manusa poate distribui cartile, poate deschide fereastra, poate da mana cu oricine. Acum ea poate face ceva, fiindca are viata in ea. Viata care este in mana mea o misca si manusa lucreaza.
Exact asa se intampla cu cei care nu l-au primit pe Domnul Isus in viata lor. Ei nu pot face nimic pentru Domnul Isus in viata lor. Ei nu pot face nimic pentru Domnul Isus; ei nu pot trai asa cum Domnul Isus ar dori, chiar daca ar incerca, fiindca ei nu au viata Lui in ei. Ei sunt slabi, nefolositori, neandemanatici, nu pot face pentru Domnul Isus nici cel mai mic lucru, exact cum manusa aceasta nu putea face nimic pentru mine.
In Cuvantul lui Dumnezeu (ridicati Biblia) citim: “Cine are pe Fiul,are viata; cine nu are pe Fiul, nu are viata”. Dumnezeu vrea ca fiecare copil sa aiba viata Domnului Isus. El vrea sa v-o dea, dar trebuie ca voi sa I-o cereti. E minunat sa ai viata, viata pe care o da Domnul Isus. Aceasta viata ne face fericiti si folositori, apoi la sfarsit, ea ne duce la El in cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu