CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 26 noiembrie 2010

MULTUMIRI

Am citit de pe blogul prietenei mele  Rodica despre multumire. Poate si noi ar trebui sa ne oprim cateva clipe si sa multumim Domnului Isus, si sa ne amintim ca : "De alta parte, stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau."(Rom.8:28)

MULTUMESC de Rodica Botan
Doamne…azi e Ziua Multumirii la Americani. Si eu sint americana…ca pe pamintul asta nu mai am alta cetatenie. Americanii au o istorie pe care si-o amintesc de Ziua Multumirii, de Thanksgiving. Eu am o istorie personala insa …am motive peste motive de multumire, ca daca as multumii cum trebuie mi-ar trebui 365 de zile din an si tot n-as termina sa-ti multumesc.

Doamne …anul asta a fost greu pentru mine si pentru familia mea. Dar cred ca a fost greu si pentru Tine. Ca nu Ti-a fost usor nici Tie sa ne vezi suferind si trecind prin atitea incercari, numai ca sa ne poti schimba si transforma ca sa ajungem la o stare mai potrivita. Ti-am cerut Doamne sa ne pregatesti pentru cer…dar nu m-am gindit ca asa o sa procedezi. Nu-mi prea plac procedurile Tale Doamne, dar trebuie sa-ti dau dreptate- procedurile tale aduc rezultate…

Asa ca…iti multumesc si pentru dureri si pentru necazuri si de un milion de ori mai mult pentru bucurii - desi sint sigura ca ar trebui sa-ti multumesc mai mult pentru dureri ca alea o sa ne fie mai de folos decit bucuriile. Stiu ca …continui sa fiu o problema pentru Tine – ca-s tare incapatinata- doar stii bine ca Tu m-ai intocmit luind din aluatul stramosilor mei si alegind cromozom dupa cromozom pina ai facut un buchet de toata frumusetea…si m-ai creat asa ciudat si asa intortochiat ca ma mir si eu de mine uneori…Dar stiu ca Te descurci cu mine ca nici prin cap nu-mi treceau unele lucruri ca ar fii posibile si uite ca Tu le-ai realizat chiar cu “Canuta om sucit”- eu in persoana.

De cite ori Te-am strigat cind am fost aproape de nebunie Doamne…si n-am mai stiut unde sa strig…ca toti au luat-o la fuga…numai Tu Doamne nu Te-ai departat. Daca am fost vreodata departe de Tine este pentruca eu am luat-o la picior si m-am dus aiurea- niciodata Tu. Si cite rugaciuni sarace cu duhul le-ai trecut cu vederea si le-ai onorat…si cite binecuvintari ai revarsat peste mine si cei dragi mie…a curs si a dat peste…si au vazut si altii…

Doamne…nu exista ceva bun in viata mea pentru care sa nu trebuiasca sa-Ti multumesc…Asa ca oricit de nesatisfacator ar fii efortul meu…Te rog primeste-l…ca-i de la mine…om sucit…ciobul de care Te-ai milostivit de atitea ori…

Iti multumesc …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu