CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 10 decembrie 2010

BIRUITORI IN VREMURI DE "CRIZA" ....

Locul de munca in care imi desfasor activitatea, presupune lucrul in schimburi. Saptamana acesata am fost de noapte. Nu o sa va spun in detaliu exact cat de complexa, grea, stresanta ,sau mai stiu eu cum, este ceea ce fac . Dar vreau sa subliniez ca deseori , obosita , apasata si disperata,mi-as fi dorit sa am posibilitatea sa aleg  alt loc de munca. Cand eram mai tanara am avut oportunitatea sa lucrez cinsprezece ani intr-un loc de munca la care ma uit acum in urma si realizez ca a fost cu totul deosebit. Pe langa faptul ca faceam ceea ce-mi placea oamenii, atmosfera , erau ceea ce si-ar dorii oricine. Dar anii au trecut si am ajuns in zilele noastre in anii “de criza” in care stresul si oamenii se pare ca lucreaza impreuna sa te doboare. In aceste conditii de cativa ani am invatat ca singura speranta si ajutor sunt dependent a de Domnul Isus.  Sunt foarte multe situatii practice la servici in care intelepciunea de la El mi-a venit in ajutor de foarte multe ori. La inceput ma luptam din rasputeri sa gasesc eu o solutie de iesire din situatii  din care nu puteam iesii si pe care nu puteam sa le rezolv. De multe ori m-am rugat  ca Domnul sa ma ajute si sa-mi dea un alt loc de munca. Dar nu s-a intamplat asa si incet , incet, am inteles ca nu circumstantele trebuiesc schimbate  si mediul ,ci eu trebuie sa schimb modul de a privii si aborda lucrurile prin prizma gandirii de sus si prin a fi zi de zi clipa de clipa in partasie cu un Dumnezeu gata sa ma ajute sa invat sa ma sfatuiesc cu El , sa cer intelepciune de la El, pricepere in ceea ce fac, multa, multa rabdare  fata de cei  ce “pricep” mai putin, dragoste pentru cei ce te streseaza sau asupresc , dragoste pentru cei ce cu voie sau fara de voie te-au ranit, s-au te-au fortat in vre un fel sa muncesti pana la epuizare si multe aspecte care fac ca activitatea sa fie extreme de obositoare si grea. Recunosc ca sunt multe aspecte in care nu am ajuns  asa cum Domnul mi-a aratat ca trebuie sa fiu. Sunt inca in  “scoala lui Hristos” si inca invat si sunt constienta ca mai am multe de invatat si mai ales de “practicat”, dar  sunt convinsa ca voi fi biruitoare prin El asa cum a promis.  V-am marturisit acestea deoarece cred ca si multe, multi, dintre voi cu siguranta  se confrunta cu situatii similare si nu au sansa sa aleaga alt loc de munca si singura solutie e sa “luptam”  sa ne straduim sa ne schimbam pe noi dupa cum ne modeleaza Domnul Isus , sa ne odihnim in El si prin El vom reusi sa biruim si apasarea , si stresul si circumstantele nefavorabile. Domnul Isus sa ne ajute sa ne dea intelepciune sa fim biruitori prin El.

Sa schimbam calea lunga si anvoioasa plina de urcusuri si coborasuri , plina de "probleme", si nevoi, intr-o carare placuta plina de speranta si bucurii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu