CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 27 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"Stefan era plin de har si de putere si facea minuni si semne mari in norod." (Fapt.6:8)
"Toti cei ce sedeau in sobor s-au uitat tinta la Stefan, si fata lui li s-a aratat ca o fata de inger." (Fapt.6:15)
"Dar Stefan, plin de Duhul Sfant, si-a pironit ochii spre cer, a vazut slava lui Dumnezeu, si pe Isus stand in picioare la dreapta lui Dumnezeu;" (Fapt.7:55)
"Si aruncau cu pietre in Stefan, care se ruga si zicea: "Doamne Isuse, primeste duhul meu!" (Fapt.7:59)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu