CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 21 decembrie 2010

VA PLACE PESTELE PRAJIT ?

Mie da, dar sa il prajeasca altii la ei acasa, eu doar sa il consum fara mirosul persistent de prajeala
 Este in vizita la noi fratele sotului meu care a avut pofta sa manance hamsii prajite si aluat o gramada mareeee de hamsii  .Cum nu am putut sa-i refuzam aceasta placere nu am comentat alegererea si ne-am inarmat cu calm si rabdare. Sotului meu i s-a facut mila de mine si i-a curatat el. Rolul meu a fost sa suport cu stoicism mirosul si sa-i prajesc. Dar asta nu a fost tot. In timp ce ii prajeam , in minunatul meu cartier, s-a stins lumina pentru aproximativ o ora. Doar suntem in vremuri de criza…nu? Asa ca sotul meu tinea laterna si eu prajeam peste. O comedie reusita plina de miros de peste. Dupa acea a trebuit o spalre a aragazului, a tuturor recipientelor, si a hainelor de pe noi. Am aerisit bucataria si mi-a trecut si mie si sotului meu pofta de a mai manca peste cel putin pentru cateva luni….
Avem o cunostinta cand eram tanara tare simpatica, tanti Pia. Dansa spunea ca ii place pestele prajit, cartofi prajiti si chiftelele, dar sa le prajeasca altii la ei acasa si ea doar sa manace…


adaugire : o colega speciala, m-a rugat sa adaug si mirosul greu ce se emana cand se prajesc clatitele, care ah! ce bune sunt si ele la gust..

Un comentariu: