CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 6 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"Inima omului se gandeste pe ce cale sa mearga, dar Domnul ii indreapta pasii. "- (Prov.16:9)
"El mi-a zis: "Fiul omului, primeste in inima ta si asculta cu urechile tale toate cuvintele pe care ti le spun! "(Ezec.3:10)
"Dar, dupa cum este scris: "Lucruri pe care ochiul nu le-a vazut, urechea nu le-a auzit, si la inima omului nu s-au suit, asa sunt lucrurile pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc." (1Cor.2:9)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu