CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 2 decembrie 2010

UN GEST DE OMENIE...

Suntem bombardati cu atatea stiri negative zi de zi incat e o minune cand reusesti sa gasesti in mass media zilelor de azi o stire pozitiva. Eu am gasit una si m-am grabit sa o reproduc sa arat ca sunt multi oameni modesti printre noi carora li se pare normal sa actioneze  normal.
Am senzatia ca multi se straduie in ziua de azi sa aduca anormalitatea la rang de normalitate si normalitatea sa o reduca la anormalitate...

"Un şomer braşovean a fost capabil de un gest de omenie, mai rar întâlnit în zilele noastre., a declarat Dorin Moise, braşoveanul care a dus portofelul la poliţie.

Bărbatul a găsit pe stradă un portofel cu 140 de lei şi cu o reţetă. Dorin Moise nu şi-a băgat banii în buzunar, ci a mers la cea mai apropiată secţie de poliţie şi a predat portofelul intact.

"Dacă m-aş fi bucurat la 140 de lei de la o bătrână e ca şi cum aş fi luat de la gura mamei mele. Este doar un gest firesc, omenesc, pe care l-ar face orice om cu suflet. Un portofel ieftin, cu o sumă mică de bani şi cu o reţetă compensată, nu putea să aparţină cuiva care îşi permite foarte multe. Aşa că acei bani puteau fi întreţinerea sau mâncarea unui om, pe o lună"

Pensionarul care îşi pierduse portofelul spune că nu se aştepta să mai recupereze nimic. „Am fost surprins de un astfel de gest. Nu mă aşteptam să recuperez portofelul, la nici o oră după ce il pierdusem. Mă gândeam că cineva ar fi luat banii şi ar fi aruncat portofelul, dar nu a fost aşa. Mai există şi oameni de omenie", a declarat Petre Bocovanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu