CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 7 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"O! de ar ramane ei cu aceeasi inima ca sa se teama de Mine si sa pazeasca toate poruncile Mele, ca sa fie fericiti pe vecie, ei si copiii lor!" (Deut.5:29)
"Recunoaste, dar, in inima ta ca Domnul Dumnezeul tau te mustra, cum mustra un om pe copilul lui." (Deut.8:5)
"Eu am incredere in bunatatea Ta, sunt cu inima vesela, din pricina mantuirii Tale:" (Ps.13:5)
"De aceea inima mi se bucura, sufletul mi se inveseleste, si trupul mi se odihneste in liniste." (Ps.16:9)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu