CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 11 decembrie 2010

SEDINTA CU PARINTII

Recent am fost chemati la scoala impreuna cu copiii nostri pentru a fi prelucrati atat noi parintii cat si elevii de periculozitatea produselor “etnobotanice" asupra sanatatii. Un lucru cat se poate de pertinent. Totusi nu m-am putut abtine si am intrebat de ce daca atatea cazuri evidente au aratat cat sunt de periculoase aceste produse ele se vand in unele magazine, si de ce ministerul invatamantului, politia justitia nu intreprind masuri ca ele sa nu mai fie comercializate. Mi s-a raspuns ca se pare ca din punct de vedere legal nu se poate intreprinde nimic. Si ca singura metoda e sa ne prelucreze pe noi si pe copii sa nu foloseasca. Pe durata programului zilnic scolar copiii sunt supravegheati in scoala sa nu fumeze, sa nu bea sau mai rau sa nu consume substante nocive. Interesant cata gija are scoala nu de sanatatea elevului? Atunci mi se pare paradoxal de ciudat ca “balul bobocilor” devenit o traditie in liceele bucurestene la clasele a noua sa se desfasoare intr-un bar. Adica tu, ca institutie, ma prelucrezi pe mine si copil sa nu se adopte obiceiuri nesanatoase , iar pe de alta parte in mod mascat faci reclama la baruri ducand niste copii minori in incinta lor . Prezinti un bar ,rupt din contextul realitatii, intr-o forma placuta, in mediu de profesori si copii, cu spectacole luminoase si de balet atragatoare, cu afisari pe podiu ca la paradele de moda . Eu am fost impotriva ca, copilul meu sa mearga la acest bal, dar sotul meu i-a permis. E adevarat ca ulterior i-a parut rau, dar a fost o decizie gresita. Trebuie sa spun ca cel mai rau ma ingrijoreaza ca baiatul meu si toti acei tineri au fost incantati de acest eveniment. Deci realizez ca modul duplicitar si pervers al scoli ca institutie, duce o lupta ca valorile invatate de parinti sa fie discreditate in mintea copiilor. Un joc periculos cu mintile copiilor nostrii. Am discutat cu baiatul meu si i-am descoperit periculozitatea acestor lucruri. Si mai dureros este ca, considera atitudinea mea exagerata si nefondata, ei cred ca nu e nimic rau in toate acestea. Sunt timpuri grele si dificile pentru noi parintii…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu