CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 25 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"Bucurati-va intotdeauna.
 Rugati-va neincetat.
 Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; caci aceasta este voia lui Dumnezeu, in Hristos Isus, cu privire la voi.
 Nu stingeti Duhul.
 Nu dispretuiti prorociile.
 Ci cercetati toate lucrurile si pastrati ce este bun.
 Feriti-va de orice se pare rau.
 Dumnezeul pacii sa va sfinteasca El insusi pe deplin; si duhul vostru, sufletul vostru si trupul vostru sa fie pazite intregi, fara prihana, la venirea Domnului nostru Isus Hristos.
 Cel ce v-a chemat este credincios si va face lucrul acesta.
(1Tesaloniceni 5: 16...24)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu