CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 26 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"Iar cand iti va da Domnul odihna dupa ostenelile si framantarile tale, si dupa aspra robie care a fost pusa peste tine, atunci vei canta cantarea aceasta asupra imparatului Babilonului si vei zice: "Iata, asupritorul nu mai este, asuprirea a incetat, Domnul a frant toiagul celor rai, nuiaua stapanitorilor. Cel ce, in urgia lui, lovea popoarele cu lovituri fara ragaz, cel ce, in mania lui, supunea neamurile este prigonit fara crutare. Tot pamantul se bucura acum de odihna si pace; izbucnesc oamenii in cantece de veselie. (Isaia 14:3...7)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu