CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 22 decembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"Tu esti ocrotirea mea, Tu ma scoti din necaz, Tu ma inconjori cu cantari de izbavire. "(Ps.32:7)
"Da-ne ajutor, ca sa scapam din necaz! Caci ajutorul omului este zadarnic." (Ps.60:11)
"si nu-Ti ascunde fata de robul Tau! Caci sunt in necaz: grabeste de m-asculta!" (Ps.69:17)
"Ai strigat in necaz, si te-am izbavit; ti-am raspuns in locul tainic al tunetului si te-am incercat la apele Meriba. " (Ps.81:7)
"Da-ne ajutor in necaz, caci zadarnic este ajutorul omului." (Ps.108:12)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu