CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 5 decembrie 2010

SUCCESUL UNUI BUN MANAGER

 "Si le-a spus pilda aceasta: "Tarina unui om bogat rodise mult. Si el se gandea in sine si zicea: "Ce voi face? Fiindca nu mai am loc unde sa-mi strang roadele." "Iata", a zis el, "ce voi face: imi voi strica granarele si voi zidi altele mai mari; acolo voi strange toate roadele si toate bunatatile mele; si voi zice sufletului meu: "Suflete, ai multe bunatati stranse pentru multi ani; odihneste-te, mananca, bea si inveseleste-te!" Dar Dumnezeu i-a zis: "Nebunule! Chiar in noaptea aceasta ti se va cere inapoi sufletul; si lucrurile pe care le-ai pregatit ale cui vor fi?" Tot asa este si cu cel ce isi aduna comori pentru el, si nu se imbogateste fata de Dumnezeu." (Luca 2:16...19)

Chiar daca numai unii dintre noi avem sau am avut o slujba de administrator ,intr-un sens cu totii suntem manageri .Din punct de vedere spiritual ,fiecare om este un administrator al sufletului sau .
Ceea ce este interesant in intamplarea relatata in Luca 12:16-21 este sa descoperim ca modul in care ne hranim sufletul va determina locul in care vom petrece vesnicia.
Se pare ca omul acesta la prima vedere a fost un bun manager. Afacerea i-a prosperat asa ca s-a candit cum sa-si largeasca spatiile de depozitare pentru a strange cat mai mult .
Dar oare ce este rau in a-ti face economii pentru viitor, mai ales ca traim in vremuri de criza financiara in care banii sunt atat de putini, preturile atat de marisi viata atat de scumpa ? Greseala acestui om a fost aceea ca a crezut ca sufletul poate fi satisfacut cu aceleasi"alimente"cu care este hranit trupul...dar nu este asa !!!Era convins ca banii ,mancarea ,afacerea ,veseliea ai va intretine sufletul .Dar el nu se hraneste cu mancarea de natura fizica ,ci de natura spirituala. De aceea el nu a fost un administrator bun iar vesnicia lui a fost una sumbra .
 Dar cu ce se hraneste sufletul ?
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-ti incredintezi viata in mana unui manager bun.
Biblia ne spune ca omul cand a fost creat ,la avut pe Dumnezeu ca Administrator al vietii lui. Omul insa nu la ascultat pe Dumnezeu ,vrand sa devina el propriul ispravnic al sufletului .Dar omul nu stia ca atunci cand il respingi pe Dumnezeu ,intri sub puterea intunericului ,a diavolului si ori ce om are inclinatia spre a face rau ,spre a pacatui .
Dar Dumnezeu a iubit atat de mult omul incat si-a trimis Fiul pe pamant sa moara pentru ca oricine isi incredinteaza sufletul in mana lui Dumnezeu sa aibe viata vesnica. Ceea ce trebuie sa fac eu si tu este sa cred in Numele Lui ,sa-mi incredintez sufletul in mana Lui pentru a avea viata vesnica. Mai apoi trebuie sa-mi hranesc sufletul prin citirea zilnica a Bibliei ,prin practicarea zilnica a rugaciunii si a celorlalte discipline spirituale .Alege astazi sa fii un bun administrator al sufletului increditandu-l in mana lui Dumnezeu si cautand sa-l "hranesti" zilnic.
(Scris de fratele Samuel)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu