CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 21 decembrie 2010

FII CUMINTE ...SA NU TE PAPE LEUL

Postare preluata de pe blogul Rodicai Botan.  Trebuie sa vedeti aceasta mica predica spusa atat de fain de acest baietel. Sinceritatea si candoarea acestui micut va va place cu siguranta. Povestea lui Daniel spusa cu atata patos cu siguranta ca va va place.
"Dar preotii cei mai de seama si carturarii, cand au vazut minunile pe care le facea, si pe copii strigand in Templu si zicand: "Osana, Fiul lui David!", s-au umplut de manie.
Si I-au zis: "Auzi ce zic acestia?" "Da", le-a raspuns Isus. "Oare n-ati citit niciodata cuvintele acestea: "Tu ai scos laude din gura pruncilor si din gura celor ce sug"?" (Matei 21:15,16)
Naty Panaite - predicuta ''Daniel în groapa cu lei''

Un comentariu: